søndag 27. august 2017

Vi veit det




pottemakarhanda er stødig;
leira snurrar, vrir seg
freistar presse seg ut
av posisjon og formål

du veit det
det er der du er
og spørsmåla
om mål og meining vaker
like under overflata

pottemakarhanda held fast;
leira vaklar, snublar
leitar forvirra rundt
etter ståstad, haldepunkt

eg veit det
det er der eg er
og løysinga
på all mine spørsmål
er å finne der ute

i den trufaste pottemakarhanda




Ef 2, 10: 
For vi er hans verk, skapte i Kristus Jesus til gode gjerningar som Gud på førehand har lagt ferdige så vi skulle vandra i dei.

1 kommentar:

  1. Kult skrevet Ole Jørgen :-)

    Du minner meg om at
    Da kan jeg være bare meg, akkurat som meg :-)
    Så fikser Gud resten -
    fordi jeg er i pottemakerens hånd :-)

    Velsignelse heter det kanskje også?

    KULT Ole Jørgen
    KULT

    SvarSlett