fredag 25. mars 2016

Måtte velje sitt fall




kroppen, min skjulestad i verda
slengt innover
ukontrollert
i eit vakuum etter orda
som fall
som ei rivingskule
mot sjølvmedvitet

ein implosjon i sakte fart;
eg ser framtida mi
gjennom andre auge,
ynskjer å snu
men veit
at éin veg må eg velje

så eg let kroppen flyte med
i dette vakuumet
etter orda, det ulukkelege
i å vite om sitt eige fall
før det skjer;
vite, og tvile
og tenkje at eg likevel skal gå klar
og vite
gjennom tvilen
at trass alle endringar og vendingar
vil det gå
- slik det alltid gjer -
som det går –



Mark 14, 29-30: Då sa Peter: «Om så alle vender seg bort frå deg – eg gjer det ikkje!» Jesus svara: «Sanneleg, eg seier deg: No i natt, før hanen gjel to gonger, skal du fornekta meg tre gonger.»

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar