lørdag 20. april 2013

Filip


“Kom og sjå!” sa Filip til Natanael,
så enkelt, så likefram
og han meinte det, var overtydd om at det faktisk var noko å sjå,
viss han kom, og Natanael kom
og såg
og vart verande
og Filip, med sine enkle ord
fekk ein ven med på reisa

Eg ser på Filip og tenkjer: Her har eg mykje å lære

Og var det ikkje til Filip dei gjekk,
grekarane som gjerne ville sjå Jesus?
Var det ikkje nettopp til denne enkle Galilearen dei kom
og sa: “Vi vil sjå Jesus” og Filip, kva gjorde han då
anna enn å gå til Jesus og seie frå
seie det som det var, og sjølv om svaret han fekk var gåtefullt,
og ikkje så enkelt å forstå
- for kven kunne vel eigentleg forstå Jesus?
så gjorde han det han tykte var best

Eg ser på Filip og tenkjer: Slik ynskjer eg også å gjere

Og det var Filip som gjekk
då Herren kalla han til vegen frå Jerusalem
så mykje seinare, nesten eit liv seinare
kan det verke
alt som hadde skjedd, i betraktning
Han gjekk, og vitna
La ut
Forklarte
Overtydde
Denne mannen frå enkle kår i Galilea, eit vitne
Ja, eit augevitne
Og villig til å gå

Eg ser på Filip og tenkjer: Slik ynskjer eg også å vere




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar