fredag 31. august 2012

Theisen

Av og til lengtar eg tilbake
Til dei enklare tidene

Den gong middagen stod på bordet
Utan at eg måtte gjere noko for det

Den gong barne-tv
Var det einaste interessante på tv
Og eg ikkje trengte vurdere
Når eg skulle legge meg

Den gongen hadde eg laurdagspengar
og enkle økonomiske val
Ville eg vere i fred
låste eg døra til rommet mitt

På tv sat barne-tv dama i ro
Og annonserte med høgtideleg stemme
(Det, som mykje anna, er betre i dag)
Og vérmeldinga såg slik ut:

Vidar Theisen, 1933-2012
Vidar Theisen meldte solskin
Eller regn
Og flytta rundt på symbola
Heilt manuelt

Eg hugsar eg ynskte eg hadde ei slik tavle
Kanskje på rommet mitt
Kunne snurre den rundt
Og flytte symbola dit eg ville

Bror min herma etter Theisen
Eg trur ikkje han hadde blitt fornærma
hadde han høyrt det
Vi likte nemleg Theisen – det var noko med han

I dag lengtar eg tilbake
Til dei enkle dagane
Men dagane kjem aldri attende
Heller ikkje Theisen
Eller snurrekartet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar