torsdag 30. august 2012

Ordspel

Eg spelar ball
med orda
Tek rennefart
og dundrar til
Særleg mot dei tunge
og kronglete orda
Som kaleidoskop
Eller initiativ
Dei som trur dei er urørlege
berre i kraft av
si stilling

I andre omgang
får eg orda mot meg
Dei snur om, tek salto
og halv volley
Og sender meg hovudstups
ut av diktet



Jada, ordspel er alltid kjekt. Det er ei god kjensle dei gongane ein klarar å lag ordspel sjølv, men det er minst like kjekt å sjå alle dei finurlege og artige måtane folk kan snirkle til orda på. Ein klassikar er sjølvsagt Sverre Bjørstad Graff sine teikningar i Absurdgalleriet...

 Eg har også sansen for Lars Lauvik sine Oppgulp. Ein del gullkorn å finne der også, ja.


 Absurde matematikksituasjonar in my heart:


Og til slutt litt gatekunst. Ordspel det går an å grunne litt på!


Når det gjeld det å bli oppdatert på artige bilder, og få input og inspirasjon, er eg utruleg glad for at eg lever i internettet sin tidsalder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar